dimarts, 3 de juny del 2008

La il.lusió de tornar a escriure

Des de fa molts anys, escriure ha estat una de les meves passions. M'encanta escriure des de ben petita. Durants anys he escrit articles, poemes, relats, diaris i, fins i tot, una novel.la. Arribar a publicar les meves paraules, d'una manera o altra, mai va ser un objectiu, fins que vaig escriure una novel.la breu. En aquella época, desitjava realment ser escriptora, i vaig estar a punt de presentar-la a algun premi literari. Finalment, es va quedar dins un calaix i només l'han llegida familiars i amics molt propers.
La professió de psicòloga clínica, tenir un fill i un enfilall de raons (o excuses) variades han deixat enrere l'afició per escriure, tot i que durant l'embaràs vaig escriure sobre l'experiència de dur el meu petit Martí al ventre.
Des del naixement del Martí, el desig per escriure, sobretot sobre l'aventura de ser mare, se m'ha encès de nou.