dilluns, 23 de juny del 2008

Et miro i dorms

Quan cada dimarts
em preguntes si estàs grassa.
Quan truques plorant
i em dius el què et passa.
Quan burxant-te el nas
em parles d'un lloc de l'Àsia,
i dius que te'n vas,
et miro i m'agrades...

Quan tot es mou,
es mou per tu.
Quan tot és nou,
ho veig sempre amb tu.
Quan no tinc son,
et tinc a tu...
Et miro i dorms...
Et miro i dorms...

Quans fas el posat
que sé que fas quan t'enfades
si perdo les claus
una altra vegada...
Quan riem plegats
per coses que no fan gràcia
o estem emprenyats,
et miro i m'agrades...

Quan tot es mou,
es mou per tu.
Quan tot és nou,
ho veig sempre amb tu.
Quan no tinc son,
et tinc a tu.
Et miro i dorms...
Et miro i dorms...

Quan tot es mou,
es mou per tu.
Quan tot és nou,
ho veig sempre amb tu.
Quan no tinc son,
et tinc a tu.
Et miro i dorms...
Et miro i dorms...

(Els Pets)