dilluns, 28 de juliol del 2008

Maternitats



Al Caixaforum hi ha una exposició molt interessant que s'anomena Maternitats. L'exposició se centra en una mostra de fotografies sobre la maternitat preses en diferents indrets del món pel fotògraf Bru Rovira, redactor de La Vanguardia. Rovira va recórrer el món captant amb la càmera un dels sentiments humans més profunds i universals. Cada fotografia reflecteix un relat vital tan apassionant com commovedor. La mostra s'acompanya d'una sèrie de treballs creats per nens i joves de diferents escoles.

Us agrairia que, si heu vist l'exposició o us han parlat d'ella, em féssiu arribar els vostres comentaris. Jo encara no hi he anat. Moltes gràcies!

Maternitats
Caixaforum
Del 29 de juliol al 12 d'octubre
Entrada gratuïta
De 10 a 20h
Tel. 93 476 86 00
www.lacaixa.es/obrasocial

2 comentaris:

Mamadenpol ha dit...

HOla ja veus que avui estic productiva amb lo de deixar comentaris.
La vaig veure i vaig assistir a la xerrada que en Bru va fer a la fundació Alba, es una fundació que hi ha a Sant Feliu que acull dones maltractades o en siuacions de risc, i tenen un espai relativament nou de maternitat (una casa), jo els faig habitualment de metge els mesos que es passen acollides a la llar, dit això l'exposició es PRECIOSA, però MOLT DURA, no se de quina altre manera descriure-la son fotos segons ell explica no buscades, arrel dels seus viatges com a reporter es va trobar una fot per casualitat i després va començar a fer-ne d'altres, moltes son de països del tercer mon però també n'hi ha del nostre quart mon, no m'enrotllo mes

Meritxell Sánchez ha dit...

Moltes gràcies, Rocío! tindré en compte la teva recomanació! De totes maneres, aviat s'acaba l'exposició i encara no hi he pogut anar...Quin desastre!