dijous, 14 d’agost del 2008

Descobrint Laura Gutman

Aquests dies estic llegint el llibre de Laura Gutman CRIANZA Violencias invisibles y adicciones. És molt interessant. Estic d'acord amb les seves idees i m'agrada com les exposa. Al principi, el vaig trobar una mica dens, amb una escriptura massa espiritual, quasi mística. Al cap d'unes pàgines, aquesta percepció ha desaparegut. Suposo que d'això es tracta. De viure i sentir la maternitat i la criança des del punt de vista emocional, no racional. Aquesta és una tasca difícil, sobretot per les dones que som molt racionals i ens costa deixar de buscar raons i simplement deixar fluir les nostres emocions i assolir la fusió emocional entre nosaltres i el nostre nadó. Com diu Laura Gutman, "no és un període per pensar. És un període per entrar en fusió emocional. No hem de buscar raons, ni escollir la millor opció. No hi ha regles per seguir ni consells que puguin aplicar-se".

2 comentaris:

La Mami de Xavier ha dit...

Había oído hablar de este libro. Me habían dicho que se trataba de unas reflexiones duras y extremas, pero yo ni idea porque no lo he leido. Ya me darás tu opinión.

Anònim ha dit...

Hola,

Jo soc mare d'una nena de tres anys (aviat en farà 4) i d'un nen de 6 mesos.
Els llibres de la Laura Gutman m'han remogut moltes coses, saps si hi ha algun espai de criança on en pogues parlar

Gracies Eva